2009.04.27. 12:23

Nos, ez immáron a negyedik napom eddig mindent betartotttam, az adipex sokat segít szerencsére végre sikerült nem hamisítótól beszereznem. Már csak egy kis mozgásra kéne magam rászánni. Letöltöttem egy hastánc mozgásos dvd-t, hát hasam az van hozzá dögivel. Majd ma este rástartolok! Ahhoz hogy 180 cm-esen 38-as ruhaméretem legyen hány kilónak kéne lennem? Vki? ötlet?

A bejegyzés trackback címe:

https://90napfogyokura.blog.hu/api/trackback/id/tr411089095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

updatefogyok 2009.04.28. 15:03:21

Nekem 174 centisen és kb 60 kilósan volt kb 38-as méretem, szóval szerintem olyan 65 kilósan már akár reális lehet. De nyílván ez sok minden mástól is függ (fazon, stb)
Jut eszembe, én most 90 kilósan hordok egy 38-as szoknyát, igaz kismamaszoknya:-)))de én is csak később jöttem rá, hogy ezért jó rám:-)

updatefogyok 2009.05.03. 15:09:59

Nem félsz az Adipextől? Sok rosszat hallottam már róla. :-(
süti beállítások módosítása